Our performance, your advantage

Contact opnemen

+31 30 737 0481

Doelen, microconversies & KPI’s

Hoofddoel van uw website

Wat wilt u bereiken met uw website? Wanneer is het hoofddoel bereikt of het conversiemoment geslaagd? Soms is dat een sale, in andere gevallen is informeren of het genereren van leads het doel. Het hoofddoel is voor iedereen specifiek en afhankelijk van het soort website, het type bedrijf of soort branche.

KPI’s

Met behulp van duidelijk geformuleerde KPI’s meten wij of er vooruitgang zit in het volbrengen van de doelen en taken. Dit is bepalend voor het succes van uw website. Aan de hand van de resultaten werken we verder aan de doorontwikkeling en optimalisatie van uw site. Na de aanpassingen meten we opnieuw en wordt duidelijk wat het resultaat van de verbeteringen is.

Microconversies

Soms liggen de doelstellingen in specifieke, kleine taken van bezoekers. Denk hierbij aan het inschrijven op een nieuwsbrief, downloaden van een brochure of het bekijken van een video. Dit zijn kleinere doelen die indirect bijdragen aan het succes van uw bedrijf. We noemen zulke kleine doelen microconversies.

Rapportage

Door onze rapportages krijgt u inzicht in de effectiviteit van de website. De cijfers geven u een duidelijk overzicht van de behaalde resultaten en mogelijke verbeterpunten. De rapporten worden op uw situatie afgestemd, in overleg met onze specialisten.

Als u wilt weten welke kansen wij voor uw organisatie zien: Contact