Our performance, your advantage

Contact opnemen

+31 30 737 0481

Internet Advantage weekly sum-up SEO week 28

Door op

Ook op deze vrijdag de 13de hebben we weer een SEO sum-up met artikelen die zeker geen ongeluk brengen.

 

An In-depth Analysis of Authorship, Google+ and Snippets

Op SEOmoz verscheen dinsdag een goed artikel over auteurschap, Google+ en snippets. Andrea Pernici onderzoekt en analyseert hierin de verbeteringen die Google doorvoert wat betreft persoonsgerelateerde topics en Google+ en toont interessante inzichten in het gedrag van de zoekmachine.

 

Matt Cutts and Eric Talk About What Makes a Quality Site

Matt Cutts gaf deze week een interview met de eigenaar (Eric) van StoneTemple. Hierin vertelt hij onder andere over de ontwikkeling van link building naar PR/marketing en de verbeteringen die Google heeft doorgevoerd om slechte- of spamlinks te ontdekken.


16 Ways to Simplify Your Prospects’ Decision-Making Process

Potentiële klanten worden vaak overweldigd door marketeers die een complex aantal diensten aanbieden.

Hubspot heeft een lijst samengesteld met 16 manieren om uw marketing te vereenvoudigen om het de besluitvorming voor prospects te vergemakkelijken.

 

Road to MozCon: The State of SEO in 2012

Om inzicht te krijgen in de rap veranderende wereld van SEO heeft SEOmoz, ter introductie van het MozCon event, een aantal vooraanstaande experts gevraagd hoe de zaken ervoor staan op gebied van SEO, Social Media en Content Marketing. Een interessant stuk over Panda’s, Penguin’s, Google+ en Author Rank dat verplicht leesvoer is voor iedereen die op de hoogte wilt blijven op SEO gebied.

 

Is International SEO Really That Different From “National” SEO?

In een boeiend artikel beschrijft Andy Atkins-Krüger op Search Engine Land de verschillen tussen internationale SEO en SEO in Amerika. Hij behandeld de verschillen in taal, het Google algoritme en de SEO kostprijzen.

 

How Your Content Strategy Is Critical For Reputation Management

Het bepalen van de juiste content strategie kan bepalend zijn voor je online reputatie. Rebecca Lieb beschrijft op Marketing Land het belang van content marketing en geeft pakkende voorbeelden over hoe het wel en niet moet.

 

How to Future Proof Your Infographic Strategy

Doormiddel van een infographics wordt er vaak op een vermakelijke manier inzicht gegeven in lastige data. Omdat infographics relatief gemakkelijk worden verspreid op het internet worden deze vaak ingezet om inkomende links te genereren. Nadat Matt Cutts heeft toegegeven dat Google in sommige gevallen twijfelt aan de waarde van deze links, geeft Ross Hudgens enkele tips waarmee de linkwaarde toch overeind blijft.

Naar boven

Naar boven

Nog geen reacties.

Plaats een reactie

Naar boven