Our performance, your advantage

Contact opnemen

+31 30 737 0481

Internet Advantage weekly sum-up week 18

Door op

Weekly sum up week 18

Het was een beetje een rare week met de onderbreking van Koninginnedag, maar in het buitenland hebben ze zich daar niets van aangetrokken. Daarom ook deze week weer een interessante sum-up van ideeën, onderzoeken ondervindingen in SEO land.

SEO Experts: What do they need to know?
Als je eenmaal besloten hebt dat je hoger wilt ranken in Google, dan heb je een SEO expert nodig. Maar hoe weet je nu of je een goede expert om armen neemt? In de white paper van Internet Avantage lees je alles over wat een echte SEO expert allemaal moeten weten en kunnen.

Brand Search As A Ranking Signal – A Study
David Whitehouse heeft een interessant onderzoek gedaan over de invloed van een merk op de ranking resultaten. Het resultaat: als er meer op een merk gezocht wordt, dan krijg het ook betere rankings. Lees hier over zijn onderzoeksmethode en de rest van zijn ondervindingen over merken en rankings.

Snickers AdWords Campaign: Spelfouten als campagnestrategie
Google krijgt dagelijks vele verzoekjes en een groot deel daarvan is fout gespeld. Deels omdat we te snel typen en vaak omdat we eigenlijk niet weten hoe iets geschreven wordt. Snickers speelt hier handig op in met een creatieve spelfouten adwords campagne.

What’s The WORST Link You’ve Ever Seen?
Niet iedereen is een ster in linkbuilden en dat blijkt wel uit de verhalen van de linkbuilders in dit artikel. Hier vertellen zij over de slechte linkbaits, foute links en andere SEO linkfouten die er op het internet worden gemaakt.

Do we need to take Social Signals seriously?
We maken allemaal gebruik van social media, maar het is nog niet echt duidelijk hoeveel invloed het heeft op de page ranks. Google houdt zijn mond in ieder geval stijf dicht. In dit artikel worden meerdere argumenten besproken of social likes wel of geen invloed zouden hebben op de ranking resultaten.

Matt Cutts heeft nieuws vanuit Google
Deze week postte Matt Cutts (Head of Search Spam bij Google) een interessant filmpje op Youtube. Hierin legt hij uit dat Google inderdaad een patent heeft wat ze Ranking Documents noemen. Deze is gebouwd om linkbuilders te dwarsbomen, maar in het filmpje legt hij uit dat ze deze patent niet gebruiken.

In 10 stappen je content strategie verbeteren
In dit artikel legt Chelsea Adams uit hoe jij jouw content strategie kunt verbeteren. Haar basis tips: begin bij wie je bent, wie je wilt zijn en wat je wilt bereiken. Van uit de antwoorden op deze vragen kan de content strategie verder worden uitgewerkt.

How to Build Links Like an Engineer
Linkbuilden is een vak dat razend snel verandert. Google draait de ene na de andere up-date en linkbuilders zullen telkens opnieuw moeten uitvinden wat de beste manieren zijn om zo hoog mogelijk in Google te kunnen ranken. In dit artikel wordt de gedachtegang van engineers toegepast op het vak linkbuilden.

Naar boven

Naar boven

Nog geen reacties.

Plaats een reactie

Naar boven